چرا باید نصب تضمینی اپلیکیشن موبایل انجام دهیم ؟

 نصب تضمینی اپلیکیشن موبایل : امروز میخوام درباره نصب تضمینی اپلیکیشن  موبایل صحبت کنم . که اصلا چیه؟ برای چه کاری استفاده میشه ؟

هنگامی که یک برنامه نویس یک اپ را درست میکنه برای اپ سه حالت بوجود می آید: یا به صورت رایگان است , یا به صورت پولی و یا به صورت ارزش افزوده . لازم بگویم قیمت ارزش افزوده ها بیشتر از رایگان است که این به دلیل دسترسی هایی است که آن ایجاد میکند .

افزایش با کیفیت نصب اپلیکیشن شما باعث افزایش مشتری شما می شود. نصب تضمینی اپلیکیشن موبایل را به صورت واضح و خلاصه میتوان گفت : سازننده های اپلیکیشن ها کاربر را جذب میکنند .  برای تسریع از انواع روش های تبلیغاتی استفاده می کنند تا بتوانند بالاترین کیفیت  را در کوتاه ترین زمان را داشته باشند .
 اما چگونه ؟ نحوه کار به این  صورت است که با روشن بودن اینترنت فرد  اپلیکیشن شما به صورت خودکار دانلود شده و فرد تنها با گزینه اری و خیر برای نصب مواجه میشود که تایید برای نصب به عواملی بستگی دارد : گفتیم که فرد تنها چیزی که مشاهده میکند صفحه نصب است و در آن جا تنها نام اپلیکیشن شما و لوگوی آن نمایش داده میشود بدین منظور شما باید نام و موضوعی را برای اپلیکیشن خود در نظر بگیرید که روان و جذاب باشد و همچنین لگویی را انتخاب کنید مخاطب را مجاب به نصب آن کند .
حال برای نصب تضمینی اپلیکیشن موبایل نیاز به دسترسی به پنل شمارش اپلیکیشن داریم این پنل مهم ترین کاری میکند تعداد کاربران و یا تعداد نصب های اپلیکیشن شما را برای مدیریت بیشتر نشان میدهد .که معروف ترین پنل ها , پنل پوشه و وانسیگنال است که به دلیل سیاست های موجود در اکثریت شرکت ها بیشتر با پنل وانسیگنال کار می کنند , که این کار دلایل مختلفی دارد اما مهم ترین آن که برای کاربر هم بسیار مهم و قابل توجه است هزینه ی بالای پنل پوشه است.

Comments

Popular posts from this blog

آموزش نصب و راه اندازی آمارگیر سایت PIWIK

قفسه استیل

دوره رایگان ورود به کسب و کار آنلاین