آموزش نصب و راه اندازی آمارگیر سایت PIWIK

اگر شما صاحب کسب و کار اینترنتی هستید , و یک سایت دارید , لازم است بدانید که میزان بازدید سایت شما به چه صورت می باشد . در این ویدیوی آموزشی من به شما یاد خواهم داد که برای سایت خود یک‌ آمار گیر سایت  پیشرفته و صد البته رایگان نصب کنید و در سایت خود به کار بگیرید .
یک آمارگیر خوب می تواند به شما کمک کند تا در مسیر کسب و کار اینترنتی ، کار خود را آنالیز کنید ، سیستم های آمارگیر سایت مثل یک حسابدار عمل می کنند ، در لحظه به شما می گویند چه افرادی در کدام صفحات سایت شما وارد شده اند ، بیشترین صفحاتی که بازدید داشته اند کدام صفحات هست یا کدام صفحه شما کمترین نرخ بازدید را داشته است .
یکی دیگر از امکانات بی نظیر این سیستم این می باشد که می تواند به شما بگوید بیشترین جستجویی که در سایت شما شده است چه بوده ، حتما شما در سایت خودتان باکس جستجو دارید ، این سیستم به شما می گوید کاربران بیشتر چه چیزی را سرچ کرده اند و اینکه به کدام صفحات رفته اند .
می توانید با این سیستم به طرو دقیق آنالیز کنید کاربران بیشتر با چه کلمات کلیدی وارد سایت شما شده اند . و به کدام صفحات ارجاع داده شده اند .
در این مقاله من شما به صورت کامل یادخواهید گرفت که به چه صورت برای وب سایت خود یک آمار گیر بسیار پیشرفته نصب کنید ، صفر تا صد کار در این ویدیو آموزش داده شده است .
در این آموزش ویدیویی به برخی از مشکلات هنگام نصب پرداخته شده ، مشکلاتی که خیلی از کاربران با آن روبرو هستند .
در قسمت اول ویدیو آموزش نصب Piwik بر روی هاست آموزش داده شد است و در قسمت دوم آموزش راه اندازی و تنظیمات اسکریپت آمارگیر Piwik آموزش داده شد است .



Comments

Popular posts from this blog

قفسه استیل

دوره رایگان ورود به کسب و کار آنلاین