صفر تا صد آموزش طراحی وب سایت شخصی (رایگان)

طراحی وب سایت شخصی : در این مقاله به شما آموزش طراحی وب سایت شخصی را خواهم داد و قول خواهم داد اگر تا پایان مقاله با من همراه باشید می توانید مثل آقای اشکان به راحتی برای خود یک وب سایت شخصی بسازید . طراحی وب سایت شخصی در کمتر از ۴۸ ساعت برای فردی که تخصصی ندارد شاید عجیب به نظر بیاید ، اما این در این آموزش خواهید یافت که کار سختی نخواهد بود .

امروزه با پدید آمدن شبکه های اجتماعی مختلف و توسعه وبلاگ های شخصی تصور میشود که نیاز به داشتن وب سایت های شخصی کاهش پیدا کرده است. گرچه شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها میتوانند برای افراد به عنوان یک معرفی کننده آنلاین باشند، اما داشتن یک وب سایت شخصی تحت دامنه اینترنتی مختص فرد، برای کسانی که نیاز به سایت شخصی دارند، چندین برابر مفید تر میباشد.در شبکه های اجتماعی یا وبلاگ ها ، گرافیک یا به صورت ثابت و غیرقابل تغییر است یا از امکانات گرافیکی محدودی برای تغییرات جزئی گرافیک میتوان استفاده کرد. مهمترین مسئله ای که در یک سایت شخصی حائز اهمیت است، قالب و گرافیک زیبا و جذاب سایت میباشد. گرافیک و قالب سایت شخصی باید با توجه به روحیات، تخصص ها و اهدافی باشد که فرد مطابق با آنها درخواست طراحی خود را داده است. شکل قالب میتواند مبتنی بر عکس فرد و یا زمینه کاری وی باشد .
سایت های شخصی پیچیده نیستند. معمولا سایت های شخصی برای معرفی افراد ساخته می شود و دارای صفحات اصلی، تماس، پروفایل، گالری و سایر صفحات لازم می باشد. برای طراحی سایت شخصی می بایست مراحل زیر را انجام دهید.

قدم اول برای طراحی وب سایت شخصی

برای طراحی وب سایت شخصی خود می بایست در مرحله اول یک نام برای خود انتخاب کنید که ما به آن می گوییم دامنه ، آقای اشکان تصمیم گرفته کسب و کار خودش رو حسابی توسعه بده و برای خودش یک وب سایت راه اندازی کنه تا بتونه توسط وب سایت محصولات و خدماتش رو به مخاطب هاش معرفی کنه، اما قبل از راه اندازی وب سایت باید یک دامنه مناسب برای خودش ثبت کنه.

Comments

Popular posts from this blog

آموزش نصب و راه اندازی آمارگیر سایت PIWIK

قفسه استیل

دوره رایگان ورود به کسب و کار آنلاین